serbienresan.blogg.se

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Godmorgon solstrålar! Har märkt att Sverige bjuder på rikigt fint väder, eller i alla fall Halland vad jag sett. Just idag regnar det... Håller dock tummarna och hoppas att det blir bättre under dagen! Just nu äter jag frukost och då tänker ni jaha " intressant ", men jag är överlycklig för min lilla frukost, nämligen havregrynsgröt, ni förstår inte hur glad jag är över den lilla gröten haha! Nu ska jag och Amanda fixa oss lite, sen kommer vår taxi och hämtar oss vid halv tio och då åker vi mot våran praktik! Ha en bra dag, så hörs vi! :) / Moa Gullander 

Ingen sol här inte...


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-03-12 | 20:13:13

    Var ca 20 grade på alltanen idag nystädad å gött .
    Hoppas att allt är bra med er alla å de funkar på era praktik platser .
    Ha det så gött alla praktikanter .

  • Anonym säger:
    2015-03-12 | 20:13:45

    Var ca 20 grade på alltanen idag nystädad å gött .
    Hoppas att allt är bra med er alla å de funkar på era praktik platser .
    Ha det så gött alla praktikanter .

Kommentera inlägget här: